Infonav Nav­i­gasyon Destek

Nav­i­gasyon uygu­la­malarında kul­lanılan har­i­ta­lar yılda 4 defa, 3 ayda bir güncellenmektedir.

Harita gün­celleme işlem­lerinizi sis­tem üzerindeki for­m­dan doğru mail adresiniz ve doğru lisans numaranı­zla giriş yaparak gerçekleştirebilirsiniz.

Lisans numarası nav­i­gasyon yazılımının yük­lendiği bellek duru­muna göre fark­lılık göster­mek­te­dir. Taşın­abilir nav­i­gasyon ciha­zlarında lisans numarası cihazın ID numarasıdır, yani Device Id’dir ve bu ID numarası 32 digit kadar uzun ola­bilmek­te­dir.
Araç içi monte(OEM, Uni­ver­sal) ciha­zlarda ise yazılım dosyaları SD kart içerisinde yer alır ve lisans numarası 8 karak­terli Stor­age IDdir.
Android ciha­zlarınızın lisans numarasını öğren­mek için tık­layınız.
Lisans numaranızı nav­i­gasyon menüsünde Ayarlar\Hakkında}Seri Numar­aları bölümün­den öğrenebilirsiniz. Lisans numaranızı lüt­fen sak­layınız, daha son­raki harita gün­celleme işlem­lerini de aynı lisans numarası ile gerçek­leştire­bilirsiniz. Detaylı bilgi için lüt­fen gün­celleme kılavu­zlarını okuyunuz. Har­i­tanızı gün­celle­mek için tık­layınız.

Har­i­tanızı nasıl gün­celleye­ceğiniz konusunda aşağı­daki gün­celleme kılavu­zların­dan bilgi ala­bilirsiniz.
Mireo Don’t Panic harita gün­celleme kılavuzu için tık­layınız.
Black Edi­tion 3.1 harita gün­celleme kılavuzu için tık­layınız.
NOT: Gün­celleme işlem­lerinden önce yazılım dosyalarınızın yedeğini mut­laka alınız.

Nav­i­gasyon yazılımı cihaz­dan veya SD kart­tan sil­in­miş ise dosyaların tekrar gön­der­ilmesi konusunda Lisans Numaranızı Bu e-​Posta adresi isten­meyen posta engel­leyi­ci­leri tarafın­dan korunuyor. Görün­tüle­mek için JavaScript etkin­leştir­ilme­lidir. adre­sine mail atarak yardım talebinde bulun­abilirsiniz.
Lisans numaranızı bilmiy­or­sanız yazılım dosyalarınızı yeniden SD Kartınıza yükleye­bilmek için lüt­fen tık­layınız.
Lisans numaranızı bilmiy­or­sanız yazılım dosyalarınızı cihazınıza yeniden yük­le­mek için tık­layınız.
NOT: Yazılım dosyalarının cihazdan\SD kart­tan kesin­likle sil­in­memesi gerekir. Eğer yazılım dosyalarınız silindiyse dosyaların tarafınıza tekrar iletilmesi duru­munda bu dosyaların yedeğini mut­laka tutunuz, dosya gön­der­imi aynı lisans numarası için sadece 1 kez sağlanacaktır.

Nav­i­gasyon har­i­ta­larının altlığı ve içer­iği ile ilgili görüş­lerinizi bize bildirmek için lüt­fen tık­layınız.